Sunday, December 28, 2008

I've been Tagged...*sigh*

I've been tagged by the notorious Miss Sue (man did I regret reading that post until the end!)..so being a good samaritan..I shall play along..and therefore the following tag questions will be answered in Malay.


(a) Citer 10 perkara ttg orang yg tag aku nih

1- SURAYA kenal dgn aku dah lebih dr 10 tahun
2- SURAYA sekolah agama n sekolah menengah sama dgn aku
3- SURAYA antu buku...ko kasi jela buku ape..sure leh abis dlm sehari!!
4- SURAYA terer buat kek n kuih...ni la antu seko lagi yg suke melantak kek die!
5- SURAYA suke sgt ckp 'sengal'!!!agak2 dlm sehari mau 134 kali die ckp perkataan nih!
6- SURAYA ni gak antu ARASHI!!! (booooo)--idup KANJANI8!!hahahahahah
7- SURAYA pun minat jepon gak cm aku!!
8- SuRAYA nih berlipat kali ganda lagi terrorist dari aku..memang sampai ke sudah tak dpt nk lawan die!
9- SURAYA juga dikhabarkan bakal menamatkan zaman bujangnye..dgn sape?ntah aku pun x tau!! (su pun tak tau!!hahahahah)
10- SURAYA nak belanja aku sebab puji dia banyak...aku nk JCO donat 10 biji yek!

(b) Citer 10 perkara ttg diri aku

1- aku suka melukis
2- aku suka amik gamba
3- aku suka anything Jpon
4- aku penyayang binatang especially kucing
5- aku suke joget2 tak kire masa (kdg2 kt public sampai kwn2 pun buat2 x knal!)
6- aku baru jadi cikgu
7- aku tgh carik side income
8- aku rindu nak jumpe member2 kt uni and BFFs aku
9- aku sekarang tengah baca THE LOVELY BONES..baru m/s 12!
10-aku ngantok

(c) Aku kene tag 10 org lain.
Aku tak tau ramai org yg ade blog..maka aku x dpt tag 10 org...aku tag 2 je:
1-huda
2-dilla

take your time..

5 comments:

Anis Mohd said...

hello, nice blog.

dgn muka x malu, saya nk mintak tlg skit.

awak ada HTML untuk comment tak.
saya dah lama da cari ni.

kalau awak ade , saya nak mintak tlg awak.boleh bg kat saya.

by da way, saya jumpa blog awak secara x sengaja!
hi.

clavriene said...

4. How do i have the comments section in my blog?
if your blogskins does not have the comments part added for your blog,
add the following code,
to enable comments.
[BlogItemCommentsEnabled]
[a href="[$BlogItemCommentCreate$]"
[$BlogItemCommentFormOnClick$]]
[$BlogItemCommentCount$] comments[/a]
[/BlogItemCommentsEnabled]

replace the "[" or "]" brackets with the angled brackets.
you may want to add this just before the [/blogger]
part of your blogskins code, to allow comments after every post.

Anis Mohd said...

actually, saya da try n x jadi jugak la.

saya x tau la nk letak kat mana
html tuh.

n saya x brape nk fhm la.
apa kata awak letk html yg ptt d letakkan tuh..
direct je.
sorry ye.
banyak songeh plak saya ni.

clavriene said...

ok, bleh je..just give me your username and password..email me at clavriene@yahoo.com

circleinspoon said...

tapi...skrg banyak bukus aku tak abes baca lagih...huhu...
beauty: aku tak baca tgh lagi
kite runner: tak baca tgh lagi
time paradox: tak baca tgh lagi
getting to big the small way: baru baca jacket

kesimpulannya banyak aku stop setelah tahu ending. haha XD

idup ARASHI wuhoooo!!!! die die Kanjani8!!! heh... (ps: aku ada banyak mags jepun yang ada Kanjani. kau nak ke? )

helo. bila masanya aku jadik #8. sapa yg kije lecturer skrg nih? sila jawab

donut????donut malaysia nak????

eh ko jogetla depan aku. penah ke ko wat depan aku????